Milyen adatokra van szükség az alkatrész megrendeléséhez?
A legfontosabb adat a pontos alvázszám, amely a jármű gyártmány, modell és típusán kívül felszereltségi szintjét is feltárja.
Mennyibe fog pontosan kerülni az alkatrész, amit megrendeltem?
Az árajánlatban szereplő az ügyfél által elfogadott összegbe. Az elfogadott árakon sem az eladó sem a vevő nem változtathat!
A megrendeléstől számítva mikor kapom meg az alkatrészt?
A raktáron lévő alkatrészeket azonnal, a floridai raktárunkban lévőket pénteken feladjuk és általában kedden vehetők át. Amely alkatrészek nem érkeznek meg péntekig a floridai raktárunkba, azok a következő kedden vehetők át.
Kell-e előleget fizetnem megrendeléskor, ha igen, mennyit?
Igen, minimum 50%-ot azoknak az ügyfeleinknek akik az üzletünkben személyesen adják le rendeléseiket. 100%-ot kell fizetni azon ügyfeleinknek akik egyéb módon rendelik meg a kívánt alkatrészt.
Más járművekhez is rendelhetek e alkatrészt önöktől?
Igen. Minden egyéb, az USA-ból származó járműhöz (hajó, jet-ski, motorkerékpárok, teherautók, buszok, repülőgépek, stb.)
Mennyi és milyen garancia van az alkatrészekre?
Csak jó minőségű alkatrészeket forgalmazunk így garancia igény eddig csak 3 alkalommal merült fel 5 év alatt. Természetesen a gyártó által meghatározott időre adunk garanciát, bizonyos feltételek mellett!
Mit tegyek, ha nem jó az alkatrész az autómhoz?
Azonnal hívja üzletünket, hogy a pontos alkatrész a következő szállítmányban megérkezzen.
Ki tudják e szállítani a megrendelt alkatrészt?
Igen, futárszolgálattal, postai úton, vagy kiscsomag szállító cég segítségével. A kiszállítással kapcsolatos költségeket minden esetben az ügyfél fizeti.
Ez a weboldal a felhasználói élmény javítása, valamint a zavartalan működés biztosítása érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A folytatáshoz kattintson a gombra.