Milyen adatokra van szükség az alkatrész megrendeléséhez?
- A legfontosabb adat a pontos alvázszám, amely a jármű gyártmány, modell és típusán kívül felszereltségi szintjét is feltárja.
Mennyibe fog pontosan kerülni az alkatrész, amit megrendeltem?
- Az árajánlatban szereplő az ügyfél által elfogadott összegbe. Az elfogadott árakon sem az eladó sem a vevő nem változtathat!
A megrendeléstől számítva mikor kapom meg az alkatrészt?
- A raktáron lévő alkatrészeket azonnal, a floridai raktárunkban lévőket pénteken feladjuk és általában kedden vehetők át. Amely alkatrészek nem érkeznek meg péntekig a floridai raktárunkba, azok a következő kedden vehetők át.
Kell e előleget fizetnem megrendeléskor, ha igen, mennyit?
- Igen, minimum 50%-ot azoknak az ügyfeleinknek akik az üzletünkben személyesen adják le rendeléseiket. 100%-ot kell fizetni azon ügyfeleinknek akik egyéb módon rendelik meg a kívánt alkatrészt.
Más járművekhez is rendelhetek e alkatrészt önöktől?
- Igen. Minden egyéb, az USA-ból származó járműhöz (hajó, jet-ski, motorkerékpárok, teherautók, buszok, repülőgépek, stb.)
Mennyi és milyen garancia van az alkatrészekre?
- Csak jó minőségű alkatrészeket forgalmazunk így garancia igény eddig csak 3 alkalommal merült fel 5 év alatt. Természetesen a gyártó által meghatározott időre adunk garanciát, bizonyos feltételek mellett!
Mit tegyek, ha nem jó az alkatrész az autómhoz?
- Azonnal hívja üzletünket, hogy a pontos alkatrész a következő szállítmányban megérkezzen.
Ki tudják e szállítani a megrendelt alkatrészt?
- Igen, futárszolgálattal, postai úton, vagy kiscsomag szállító cég segítségével. A kiszállítással kapcsolatos költségeket minden esetben az ügyfél fizeti.